+-

+-User

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Menu

Portal Ratuhati.com
Adab-adab Berforum
Mengenai Forum - FAQ
Bagaimana Mahu Mengiklan

+-Stats

Members
Total Members: 10732
Latest: cikmiu
New This Month: 96
New This Week: 25
New Today: 10
Stats
Total Posts: 443413
Total Topics: 7389
Most Online Today: 289
Most Online Ever: 441
(February 18, 2013, 04:28:13 PM)
Users Online
Members: 8
Guests: 211
Total: 219

Author Topic: Nama-nama kain ela  (Read 1266 times)

Offline ummi

  • Administrator
  • Berlian
  • *****
  • Posts: 5524
  • Suka? +72/-0
    • ohcomel
Nama-nama kain ela
« on: April 07, 2011, 03:14:57 PM »
Maher Zain jugak dapat nama


Kain2 ela ni biasa dia org potong 4 ela, dan jual kat arked2, kadang2 ada yang bawak ke pejabat, rumah2

Saya ingat zaman dulu2, antara nama dia org pakai Sembilu,
Tu je yg ingatnya padahal byk tu.. Korang mungkin ada yg ingat, meh kasik peringat jap..


Offline nukilanida

  • Delima
  • *
  • Posts: 1164
  • Suka? +5/-0
    • My Sport Blog
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #1 on: April 07, 2011, 03:27:39 PM »
 :o ;D :o ;D
i peminat maher zain... mana nak beli ni...hhihihii

Offline ashlia

  • Berlian
  • *
  • Posts: 4967
  • Suka? +40/-0
  • Enjoy Life As It Is
    • Personal Blog : Life Through Windows
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #2 on: April 07, 2011, 03:59:52 PM »
macam2 nama kan..
semua amik nama glamer2 time tu..

emm..antara sy ingat, kain cindai (lagu siti nurhaliza).hehe
~We all choose how to look at life~
 http://ashra-aulia.blogspot.com
   

Offline ummi

  • Administrator
  • Berlian
  • *****
  • Posts: 5524
  • Suka? +72/-0
    • ohcomel
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #3 on: April 07, 2011, 04:16:22 PM »
macam2 nama kan..
semua amik nama glamer2 time tu..

emm..antara sy ingat, kain cindai (lagu siti nurhaliza).hehe

ha betul
cindai, baru ingat

:o ;D :o ;D
i peminat maher zain... mana nak beli ni...hhihihii
haha kena bayar royalti kat maher zain dia org nih

Offline ibualya

  • Berlian
  • *
  • Posts: 1743
  • Suka? +6/-0
  • ceria selalu....^_^
    • love,kids n lovely family
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #4 on: April 07, 2011, 08:28:51 PM »
sekarang ni ada nama lagi ka??
kalau jacquard,chiffon semua tu jenis kain ke nama kain??


Offline annsyifa

  • Global Moderator
  • Berlian
  • *****
  • Posts: 1550
  • Suka? +6/-0
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #5 on: April 07, 2011, 11:22:34 PM »
atun,
chiffon,lycra semua tu tergolong dalam jenis-jenis kain...
SERBUK/KAPSUL/SABUN MANJAKANI MEKAH 100% TULEN
0133088085- sms/call/whats app/viber

http://www.facebook.com/ManjakaniMekah2u
http://manjakani2u.blogspot.com/
11% diskaun 28/6-1/7/2012

Offline kitty

  • Nilam
  • *
  • Posts: 413
  • Suka? +1/-0
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #6 on: April 22, 2011, 10:55:30 AM »
dulu ada kain mawi.. penah ada gak.. atok belikan.. hehe

Offline HaNa

  • Moderator (Board)
  • Berlian
  • *
  • Posts: 1500
  • Suka? +23/-0
  • To know me is to love me
    • http://hanaseman.blogspot.com/
Re: Nama-nama kain ela
« Reply #7 on: April 22, 2011, 10:57:57 AM »
Dia ikut demam kan..
Dulu2 time demam hindustan, ada kain nama Karisma, dan satu tajuk filem (dah lupa pulak nama filem apa)

Mawi, tu jenama tudung pun ada sebab dia mention nak cari isteri bertudung.
Story of breastfeeding, parenting and my family.
sila klik http://hanaseman.blogspot.com/

 

Powered by EzPortal