+-

+-User

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Menu

Portal Ratuhati.com
Adab-adab Berforum
Mengenai Forum - FAQ
Bagaimana Mahu Mengiklan

+-Stats

Members
Total Members: 10873
Latest: maz jamal
New This Month: 95
New This Week: 29
New Today: 4
Stats
Total Posts: 445253
Total Topics: 7433
Most Online Today: 179
Most Online Ever: 441
(February 18, 2013, 04:28:13 PM)
Users Online
Members: 10
Guests: 152
Total: 162

Author Topic: KEMBOJA  (Read 2218 times)

Offline mayazam (a_maya)

  • KNK
  • Delima
  • *
  • Posts: 976
  • Suka? +2/-0
KEMBOJA
« on: November 04, 2010, 10:40:59 AM »
salam..
saper pernah pergi kemboja..??
best tak???
tempat mana yang best?
seronok tak shopping kat sana??
meh la share...
cadang nak ke sana la tahun depan..
tapi baru perancangan jer..
« Last Edit: January 04, 2011, 10:28:44 AM by Lady of Leisure »




Offline haniharith

  • Delima
  • *
  • Posts: 675
  • Suka? +4/-0
  • mencorak kehidupan yg lebih baik
Re: kemboja
« Reply #1 on: November 04, 2010, 11:39:28 AM »
xpernah jejak lagi kak..hihi
 ;D ;D ;D

Offline mayazam (a_maya)

  • KNK
  • Delima
  • *
  • Posts: 976
  • Suka? +2/-0
Re: kemboja
« Reply #2 on: November 04, 2010, 11:44:19 AM »
hani : tula..saya pun tak pernah jejak lagi ni..
tu yg cdg nak jejak..hehe..



Offline Lady of Leisure

  • Berlian
  • *
  • Posts: 4548
  • Suka? +17/-0
  • :-)
    • Little Parlour
Re: kemboja
« Reply #3 on: November 04, 2010, 03:31:57 PM »
tak pernah ke sana lagi tapi berdasarkan pembacaan di google antara tarikkan di kembja adalah:

Angkor wat

Battambang

Kampong Thom

Kampot - Sea Foods

Kirirom Resort

Kratie - Dolphin

Mondulkiri - Minority

Phnom Penh City

Preah Vihear

Ratanakiri - Minority

Sihanoukville - Beach

source:  http://www.tourismcambodia.com/



angkor wat
source:http://laoscambodia.com/angkor_wat.html

saya suka tempat2 bersejarah macam ni. dulu ada belajar dalam sejarah masa sekolah menangah
No matter how long the WINTER, SPRING is sure to follow! :-)
http://arena184.blogspot.com/

Offline mamasara (maz09)

  • Delima
  • *
  • Posts: 667
  • Suka? +3/-0
  • salam mesra selalu dari kak maz....buat member rh
Re: kemboja
« Reply #4 on: November 06, 2010, 02:10:51 PM »
mak saya pernah pi tahun lepas ke kemboja...
ada laa beli sikit batu delima utk dibuat cincin,beli kain..
dia kata seronok jugak...tapi dia tak bawak kamera,tak de laa
gambar utk kenangan..


   selamat datang ke blog mamasara....
   http://mazz72.blogspot.com


Offline ann_sakuracute

  • Topaz
  • *
  • Posts: 42
  • Suka? +0/-0
Re: kemboja
« Reply #5 on: December 30, 2010, 07:39:07 AM »
kiter pnah g kemboja, bulan april lps... kiter naik air asia stop kat siem reap.. g 4 hari 3 malam.. best sbb bleh rilex2 n massage.. kiter g sana ada sorang ustaz kat sana tolong la.. kalo ada tgk citer rasa halal orient yg farah af2 berlakon, ustaz tu la yg tolong kitaorg.. kalo nak g kena tgk musim.. kalo musim ujan susah la nak gerak, tp waktu bulan 4 ari tu mmg terik sngat.. kena bawak baju nipis...

Offline mayazam (a_maya)

  • KNK
  • Delima
  • *
  • Posts: 976
  • Suka? +2/-0
Re: KEMBOJA
« Reply #6 on: February 08, 2011, 03:21:17 PM »
insyaallah 20hb ni nak gi kemboja...
semoga semuanye selamat..
nnt maya kongsi pengalaman ngan semua ye...



Offline mrshermann

  • Zamrud
  • *
  • Posts: 160
  • Suka? +1/-0
Re: KEMBOJA
« Reply #7 on: February 08, 2011, 06:43:00 PM »
wahh leh la request souvenir... :) selamat pergi n selamat balik yea... :)

Offline mayazam (a_maya)

  • KNK
  • Delima
  • *
  • Posts: 976
  • Suka? +2/-0
Re: KEMBOJA
« Reply #8 on: February 28, 2011, 01:37:32 PM »
last week gi kemboja..
best sgt2..
shopping tak hingat...
saper2 yg rasa nak gi tu...tak rugi punya lah..



Offline ayuibrahim

  • Nilam
  • *
  • Posts: 446
  • Suka? +1/-0
  • senyum-senyum selalu
    • buzzshoppe
Re: KEMBOJA
« Reply #9 on: February 28, 2011, 02:32:17 PM »
last week gi kemboja..
best sgt2..
shopping tak hingat...
saper2 yg rasa nak gi tu...tak rugi punya lah..

apa yg menarik nk di shopping kt kemboja tu..almaklumla x pernah pergi...baju2 murah x...?
branded kidswear,barangan kemas iman jewel,dan segalanya hanya di
http://buzzshoppe4u.blogspot.com
email : ayu.ibrahim@rocketmail.com
tel : 012 7442196
fb : http://www.facebook.com/buzzkidzshop

 

Powered by EzPortal