collapse collapse

* Ratuhati di Facebook

* Carian


* Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: TTC anak ketiga  (Read 1528 times)

Offline ima

  • Berlian
  • *
  • Posts: 1211
  • Suka? +0/-0
  • Iftah Izzul anugerah terindah ibu ayah
TTC anak ketiga
« on: June 07, 2017, 01:08:43 PM »
Salam ramadhan kepada semua..sy nak bertanya di dalam forum ni ada x yang tengah ttc anak ke3?sy dapat anak pertama setahun selepas bernikah..anak kedua, abg umur 2 tahun 4 bulan..sekarang sy nak ttc anak yg ke 3 sbb anak kedua dh 2 tahun 5 bulan..dah macam2 usaha untuk ketiga tetapi Allah masih belum izinkan untuk dapatkan rezeki yg ke3..boleh ke kawan2 bagi kata2 semangat dan dorongan..sy positifkan diri jugak tapi bila cik p menjengah mula rasa down..sy bersyukur dengan apa yg Allah dah bagi dua anak syurga sy..cma perasaan rindu nak mengandung bersalin dan menyusukan anak tu tetap ada..ada x kawan2 yang sama dengan sy..maaf kalau thread ni dah ada sebelum ni..tqia

Offline JENNY

  • Nilam
  • *
  • Posts: 264
  • Suka? +0/-0
  • jodoh itu milik kita =)
Re: TTC anak ketiga
« Reply #1 on: November 06, 2017, 11:31:59 AM »
hi sis... sy sblum ni ttc yg ke 3...tul2 cuba petua dpt bby girl... hbs je study.. kmi da berusaha keras dpt bby.. sy jnis regular peyed.. so sgt gmbira pa bila delay peyed... namun sgt kecewa bila upt asyik - ve je... smpai la msuk 2 bln x peyed.. mmg  da risau ni. pesal x peyed n upt - ve je..myb stress krj kot.. . so mula lah cari supplement bg regular peyed... sy cuba pil maharani... namun msh x peyed... msuk 3 bln... cuba upt dpt 2 line samar2 n clear blue pregnant 2-3...x puas ati cuba lg upt pas 1 mngu... ya allah dpt 2 line sgt terang... laju je naik 2 lines... namun sy da mkn mcm2 leh buat gugur... kecewaa btull lahh.. pesal lah sy lmbt tau peknen... hrp2 kndungan ni selamat



 


IKLAN

IKLAN PENAJA